2012-05-24

30 Day Book Challenge - DZIEŃ 29 i 30.

DZIEŃ 29: Autor, którego omijasz.

- Paulo Coelho
- Nicholas Sparks
- Katarzyna Michalak
- Guilaumme Musso i prawdopodobnie znalazłoby się jeszcze kilku:P

DZIEŃ 30: Autor, którego wszystkie książki czytasz.

W ciemno:
- Jane Austen
- Anna Gavalda
- Małgorzata Musierowicz
- Anne B. Ragde
- Michaił Bułhakov

Ci, których wszystkie książki przeczytać mam zamiar, ale jak dotąd jeszcze trochę mi brakuje:
- Wit Szostak
- Stefan Chwin
- Anna Bolecka
- Alberto Moravia
- Herta Muller
- Jacek Dehnel
- Irving Stone


I na tym koniec zabawy. Szczęśliwie, choć z przerwami dobrnęłam do końca. I dobrze. Prawdą jest bowiem, że tego typu wyzwania bywają męczące... Na więcej zabaw tego rodzaju się raczej nie zdecyduję:)

2 komentarze:

  1. szacun ze przebrnełas, ja nie umiem tak systematyzowac ksiazek, tym bardziej ze niektóre czytane w pewnym czasie sa olsnieniem a przeczytane o 10 lat za pózno moga sie wydawac kiczem:-)
    kilka tytułów sie pokryło:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jane Austen jest moją ulubioną autorką! Ale Gavalda już nieszczególnie przypadła mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń